webcorestudio.md

SERVICII WEB, APLICAȚII, AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE AFACERI

Publicitate pentru clienți potențiali-sfaturi privind eficiența

Publicitatea pentru clienți potențiali oferă o oportunitate de a transmite cu ușurință informații. Când creați anunțuri pentru clienți potențiali, puteți să vă personalizați formularul de contact și apoi să încărcați cu ușurință clienți potențiali noi de la persoane interesate de publicitatea dvs. În acest articol, vom analiza principalele recomandări pentru utilizarea eficientă a publicității pentru clienți potențiali pe Facebook.

 

  • Configurarea unei campanii și direcționarea;
  • Crearea unui formular pentru clienți potențiali;
  • Optimizarea campaniei și măsurarea rezultatelor.

 

Configurarea campaniei — aspecte principale

Există două moduri de a configura corect suma licitată:

  • automat — sistemul de licitații publicitare va configura oferta dvs. pentru a genera numărul maxim de clienți potențiali în funcție de bugetul dvs;
  • manual-setarea manuală a costului fiecărui plumb.

Nu este dificil să ajungeți la o mulțime de oameni cu anunțuri de plumb într-o singură zi, dar dacă obțineți mii de litas într-o perioadă scurtă de timp, nu va fi ușor să ajungeți rapid la toți acești oameni. Începeți prin a vă configura bugetul zilnic. 

Pentru a configura o direcționare precisă, a optimiza și a măsura eficacitatea unei campanii publicitare pentru clienți potențiali, va trebui să integrați pixelul Facebook. Instruiți dezvoltatorul să plaseze un pixel pe site-ul dvs. web pentru a măsura conversiile care vă interesează, de exemplu, pe pagina care se deschide după completarea formularului de clienți potențiali. Setările incorecte ale pixelilor pot duce la afișarea anunțurilor insuficient de eficiente, deci asigurați-vă că pixelul Facebook este instalat, verificat și funcționează corect.

Publicitatea memorabilă va ajuta la atragerea atenției oamenilor, deci este necesar să folosiți imagini memorabile pentru proiectarea unei campanii publicitare.

Pentru a obține un răspuns eficient, aveți nevoie de:

  • spuneți utilizatorilor de ce solicitați această sau acea informație;
  • acordați atenție mărcii — oamenii trebuie să înțeleagă cui furnizează date personale;
  • creați formulare scurte pentru clienți potențiali fără a utiliza întrebări deschise și prea multe opțiuni de răspuns.

Optimizarea campaniei afișarea anunțurilor pentru utilizatorii care sunt cel mai probabil să efectueze o conversie

Dacă clienții potențiali de pe dispozitive mobile și computere desktop au valori diferite pentru dvs., creați grupuri de anunțuri separate cu sume licitate separate pentru fiecare tip de dispozitiv. De asemenea, puteți configura diferiți pixeli pentru diferite dispozitive pentru a afla ce dispozitive generează mai mulți clienți potențiali și pentru a ajusta sumele licitate în consecință.

Pentru a obține eficacitatea rezultatelor măsurate, este necesar să se testeze în mod constant. Când optimizați campaniile, rețineți că eficacitatea publicității pentru clienți potențiali este influențată de mulți factori: suma licitată, bugetul, dimensiunea publicului, direcționarea, designul și plasarea pixelilor.