webcorestudio.md

SERVICII WEB, APLICAȚII, AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE AFACERI

15 formule pentru scrierea textelor de vânzare (partea 3)

Primii zece sunt deja în spatele nostru, în primele două părți am examinat cele mai comune formule pentru scrierea textelor de vânzare. În acest articol, vom analiza cele 5 tehnici și concepte non-standard rămase care vă vor ajuta să creați conținut eficient de vânzare.

11. "Cluster de diamante" este un concept similar cu metoda" șir de perle", în timp ce un grup de detalii este combinat sub o idee comună. De exemplu, un articol poate fi numit "7 moduri de salvare cu ...". În acest caz, fiecare dintre părți va fi un diamant în grupul general.

12. "Un dansator cu fani" este o analogie luminată și non—standard, esența căreia este de a crea intrigi. Vizitatorul trebuie să fie intrigat de detalii, în timp ce esența lor ar trebui să rămână nedezvăluită. Teaserele sunt create pe baza acestui principiu. De exemplu, la pagina 32 a cărții noastre, veți învăța cum să obțineți o creștere a vânzărilor de 25%.

13. "5 întrebări" este o formulă de la Jake Lacey, care este adesea folosită pentru a scrie scrisori de vânzare. 5 întrebări sună astfel:

Ce primesc dacă îți dau timp?

Cum ai de gând să-mi dai asta?

Cine poate confirma fiabilitatea promisiunilor tale?

Pentru cine ai mai făcut asta?

Cât va costa?

14. "9 pași" este o formulă detaliată pentru crearea unui text de vânzare de la Frank Egner, care este perfect pentru textul paginii de destinație:

  • În titlu atragem atenția și trezim dorința;
  • Inspirat de plumb (adnotare);
  • Descrieți clar produsul / serviciul;
  • Împărtășirea unei povești de succes;
  • Adăugarea de recenzii și fapte de încredere;
  • Enumerăm caracteristicile produsului/serviciului;
  • Prezentăm valoarea
  • Informăm în mod clar despre acțiune și subliniem urgența acesteia;
  • Nu uitați de postfață-remediem acțiunea.

15. "7 pași" este o altă metodă pas cu pas de la Bob Stone, care funcționează eficient și pentru paginile de destinație:

  • În titlu sau în primul paragraf vorbim despre cel mai important avantaj;
  • Subliniem principalele avantaje;
  • Informăm direct vizitatorul că va primi;
  • Confirmăm promisiunile cu recomandări și recenzii;
  • Indicăm ce va pierde utilizatorul dacă nu acționează;
  • Să reformulăm descrierile principalelor avantaje;
  • Vă motivăm să luați imediat o acțiune activă.

Formulele prezentate în atenția dvs. în trei părți se bazează pe aproape toate textele publicitare de vânzare, scrisori în buletine informative prin e-mail și în marketingul pe Internet în general. Pentru a crea texte de înaltă calitate și ar trebui să le utilizați. Aceste formule și concepte vă vor ajuta să înțelegeți cum să scrieți eficient și eficient. Dar, înainte de aceasta, cu siguranță trebuie să studiați publicul țintă, făcând acest lucru veți obține un pas mai aproape de rezultate eficiente.