webcorestudio.md

SERVICII WEB, APLICAȚII, AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE AFACERI

15 formule pentru scrierea textelor de vânzare (partea 1)

Cum de a scrie texte bune de vânzare? Cum de a scrie frumos și interesant, și chiar în așa fel încât să provoace dorința de a efectua o acțiune și de a face parte cu fonduri greu câștigate? Răspunsurile la aceste întrebări pot fi date de 15 formule testate în timp și testate în rezultate.

1. AIDA este cea mai comună formulă formată din 4 elemente:

  • Attention – Atenție;
  • Interest – Interes;
  • Desire – Dorință;
  • Action – Acțiune.

Orice ofertă comercială trebuie mai întâi să atragă atenția, apoi să trezească interesul, să stimuleze dorința și să solicite acțiune.

2. ACCA este o formulă similară celei anterioare, dar acordă o atenție deosebită clarității textului. Acesta reprezintă după cum urmează:

  • Awareness – Familiaritate;
  • Comprehension – Explicație;
  • Conviction – Condamnare;
  • Action – Acțiune.

3. AIDPPC — o versiune mai detaliată a AIDA, inclusiv:

  • Attention – Atenție;
  • Interest – Interes;
  • Description – Descriere;
  • Persuasion – Persuasiune;
  • Proof – Dovada;
  • Close – închiderea tranzacției.

Autorul formulei este un psiholog și scriitor American Robert Collier.

4. IDCA este o altă versiune a lui Aida de la Earl Buckley, autorul cărții "Cum să scrii scrisori de afaceri mai bune", constând din patru elemente:

  • Interest – Interes;
  • Desire – Dorință;
  • Conviction – Condamnare;
  • Action – Acțiune.

5. AAPPA este o formulă a autorului cărții" Cum să scrii o reclamă bună " Victor O. Shvab.

  • Attention – atragerea atenției;
  • Advantage – demonstrarea avantajului pentru public.
  • Prove - dovada acestui avantaj;
  • Persuade – persuasiune pentru a profita.
  • Action – cerere de a efectua o acțiune.

În acest articol, v-am prezentat 5 formule care vă vor ajuta să înțelegeți cum să scrieți texte de vânzare eficient și eficient. În următoarele două părți, vom analiza, de asemenea, 5 formule și tehnici utilizate de marketeri, copywriteri și specialiști în SMM și e-mail marketing.