Amintiți-vă că în prima parte v-am prezentat 5 metode de scriere a conținutului de vânzare: AIDA, ACCA, AIDPPC, IDCA și AAPPA. Și astfel, să începem cu un concept care vă va ajuta să scrieți în mod eficient atragerea și vânzarea de e-mailuri pentru buletine de e-mail.
6. AIU este o formulă eficientă pentru textele e-mailurilor.
- Attention — atragem atenția cu un titlu, text, imagini.
- Interest — stârniți interesul.
- Urgency — punem presiune asupra sentimentului de urgență pentru a motiva cititorul să ia măsuri.
7. PPPP este o formulă de la Henry Hawke, care este mai ușor de utilizat în comparație cu AIDA. PPPP oferă o "instrucțiune" clară a acțiunilor care trebuie efectuate pentru o vânzare reușită.
- Picture — prezentați o propunere, atrageți atenția și treziți dorința.
- Promise — promite și descrie avantajele ofertei.
- Prove — dovedește, folosește Recenzii pentru a-ți confirma cuvintele.
- Push — Push La acțiune, cere la comanda/apel.
8. "Star-Chain-Hook" este o formulă neobișnuită a profesorului Frank Dignan.
- Crearea unei stele — O introducere care va atrage atenția publicului.
- Construim un lanț-fapte și avantaje convingătoare care transformă interesul vizitatorului în dorință.
- Folosim un cârlig — un apel la comandă/apel la o acțiune.
9. Lista de verificare ABC de William Steinhardt este una dintre cele mai detaliate formule, inclusiv 10 puncte:
- Attain Attention — atrageți atenția;
- Bang out Benefits — enumerăm beneficiile;
- Create verbal pictures — creați imagini verbale;
- Describe success incidents — spuneți povești de succes;
- Endorse with testimonials — construirea încrederii prin recenzii;
- Feature special details — acordați atenție aspectelor speciale;
- Gild with values — adăugați valori la text;
- Honor claims with guarantees — oferim răspunsuri și lista garanțiilor;
- Inject action in reader — provocăm o dorință activă de a efectua acțiunea necesară.
- Jell with postscript — îl rezolvăm în postfața finală.
10. "Șirul de perle" este un fel de metodă de scriere a unui text de vânzare. Ideea principală este de a colecta piesele și de a le "strânge" unul câte unul pe un fir lung. Fiecare" perlă " ar trebui să fie completă, dar împreună ar trebui să arate și mai strălucitoare.