webcorestudio.md

SERVICII WEB, APLICAȚII, AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE AFACERI

15 formule pentru scrierea textelor de vânzare (partea 2)

Amintiți-vă că în prima parte v-am prezentat 5 metode de scriere a conținutului de vânzare: AIDA, ACCA, AIDPPC, IDCA și AAPPA. Și astfel, să începem cu un concept care vă va ajuta să scrieți în mod eficient atragerea și vânzarea de e-mailuri pentru buletine de e-mail.

6. AIU este o formulă eficientă pentru textele e-mailurilor.

  • Attention — atragem atenția cu un titlu, text, imagini.
  • Interest — stârniți interesul.
  • Urgency — punem presiune asupra sentimentului de urgență pentru a motiva cititorul să ia măsuri.

7. PPPP este o formulă de la Henry Hawke, care este mai ușor de utilizat în comparație cu AIDA. PPPP oferă o "instrucțiune" clară a acțiunilor care trebuie efectuate pentru o vânzare reușită.

  • Picture — prezentați o propunere, atrageți atenția și treziți dorința.
  • Promise — promite și descrie avantajele ofertei.
  • Prove — dovedește, folosește Recenzii pentru a-ți confirma cuvintele.
  • Push — Push La acțiune, cere la comanda/apel.

8. "Star-Chain-Hook" este o formulă neobișnuită a profesorului Frank Dignan.

  • Crearea unei stele — O introducere care va atrage atenția publicului.
  • Construim un lanț-fapte și avantaje convingătoare care transformă interesul vizitatorului în dorință.
  • Folosim un cârlig — un apel la comandă/apel la o acțiune.

9. Lista de verificare ABC de William Steinhardt este una dintre cele mai detaliate formule, inclusiv 10 puncte:

  • Attain Attention — atrageți atenția;
  • Bang out Benefits — enumerăm beneficiile;
  • Create verbal pictures — creați imagini verbale;
  • Describe success incidents — spuneți povești de succes;
  • Endorse with testimonials — construirea încrederii prin recenzii;
  • Feature special details — acordați atenție aspectelor speciale;
  • Gild with values — adăugați valori la text;
  • Honor claims with guarantees — oferim răspunsuri și lista garanțiilor;
  • Inject action in reader — provocăm o dorință activă de a efectua acțiunea necesară.
  • Jell with postscript —  îl rezolvăm în postfața finală.

10. "Șirul de perle" este un fel de metodă de scriere a unui text de vânzare. Ideea principală este de a colecta piesele și de a le "strânge" unul câte unul pe un fir lung. Fiecare" perlă " ar trebui să fie completă, dar împreună ar trebui să arate și mai strălucitoare.