webcorestudio.md

SERVICII WEB, APLICAȚII, AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE AFACERI

Avantajele și dezavantajele publicității direcționate în rețelele sociale

Rețelele sociale continuă să se dezvolte activ, iar publicitatea vizată se dezvoltă împreună cu acestea, care este acum considerată unul dintre cele mai eficiente instrumente pentru promovarea afacerilor, dezvoltarea mărcii și lansarea produsului. Publicitatea direcționată vă permite să identificați foarte precis publicul țintă pentru afișarea publicității tematice către o anumită categorie de utilizatori ai rețelelor sociale. În acest articol, vom analiza avantajele și dezavantajele publicității direcționate pe rețelele de socializare.

Avantajele publicității direcționate

Lovitură precisă pentru publicul țintă

Agenții de publicitate au posibilitatea de a-și afișa anunțurile strict publicului țintă. Pentru a face acest lucru, parametrii specifici sunt setați pentru utilizatorii care ar putea fi interesați de produsul lor. Criteriile sunt diverse: sex, vârstă, geolocalizare până la numărul casei și multe altele. Acest lucru vă permite să restrângeți cercul potențialilor cumpărători.

Analiza zilnică, urmărirea performanței și capacitatea de optimizare a strategiei

Majoritatea rețelelor sociale vă permit să efectuați o analiză destul de aprofundată a progresului unei campanii publicitare, a activității utilizatorilor și a vânzărilor. Pe baza datelor obținute, puteți configura campaniile publicitare și optimiza rezultatele.

Acoperire mare

În fiecare zi, câteva milioane de utilizatori își vizitează paginile, verifică știrile, comunică cu prietenii. Un număr atât de mare de vizitatori joacă în mâinile clientului și face publicitatea vizată un instrument eficient pentru promovarea bunurilor și serviciilor. Organizarea corectă a procesului de publicitate este capabilă să atragă atenția mai multor potențiali cumpărători, dintre care unii vor deveni reali.

Abilitatea de a promova un brand pe Internet fără un site web

Relevante pentru întreprinderile mici. Nu trebuie să creați site-ul companiei dvs. pentru a promova produsul. Este suficient să înregistrați o pagină în rețelele sociale pentru publicitate deplină și atragerea utilizatorilor.

Mulți oameni cred că numai segmentul de tineret al publicului folosește rețelele sociale și că publicul este împărțit de rețelele sociale. Acest lucru este fundamental greșit. Potrivit statisticilor, 91% dintre persoanele cu vârste cuprinse între 25 și 45 de ani sunt înregistrate pe rețelele de socializare și merg acolo cel puțin o dată pe zi.

Dezavantaje ale publicității direcționate

  • Cerințe pentru reclame și moderarea acestora de către rețelele sociale.
  • Sunt necesare arsuri rapide, actualizări frecvente și monitorizarea costurilor.
  • Nevoia de setări individuale pentru fiecare rețea socială.
  • Obiective diferite ale vizitatorilor rețelelor sociale și motoarelor de căutare.
  • Nivel scăzut de competență în instrumente pentru publicitate eficientă.

Publicitatea direcționată este un instrument care se dezvoltă rapid pentru promovarea serviciilor și bunurilor, astfel încât nu toți marketerii de Internet au abilitățile de setări competente.