webcorestudio.md

SERVICII WEB, APLICAȚII, AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE AFACERI

Ce este un landing page? - De ce ai nevoie de acesta?

În țările occidentale, pagina de destinație este foarte populară. A sosit timpul pentru țările din Europa de Est. Crearea și utilizarea unei pagini de destinație câștigă avânt și în Moldova. Scopul principal al creării unei pagini de destinație este de a vinde un produs sau un serviciu într-o singură acțiune. Aterizarea se numește și pagină:

  • țintă;
  • îmbarcare;
  • vânzare.

O pagină de destinație, spre deosebire de un simplu site web, nu oferă posibilitatea de a naviga prin secțiuni, de a citi articole, de a lăsa comentarii sau de a viziona videoclipuri. Aterizare — o acțiune, o pagină. Vizitatorul fie plasează o comandă /lasă o cerere, fie părăsește pagina de vânzare. Să luăm în considerare principalele caracteristici ale paginilor de destinație.

  • Paginile de destinație nu trebuie supraîncărcate cu imagini, fotografii și alte elemente grafice. Pentru a nu distrage atenția de la oferta de pe pagini.
  • Fără mesaje publicitare. Publicitatea a "primit" deja mulți utilizatori de Internet, în adevăratul sens al cuvântului. Un număr mare de site-uri de pe web sunt pur și simplu "umplute" cu mesaje publicitare.
  • Nu ar trebui să existe nimic inutil pe paginile de destinație. Un text simplu și clar structurat, care răspunde pe scurt și clar la întrebări: Ce este oferit, cine are nevoie, ce oferă această ofertă și cât costă. După aceea ar trebui să existe un apel la acțiune.

Sarcina principală a aterizării este de a aduce un client, participant sau abonat. Nu un aspect puțin important al creării unei pagini de destinație este titlul. Cu cât sună mai atractiv și mai luminos, cu atât va fi mai mare rata de conversie (indicatori ai conversiei vizitatorilor către clienți). Și este de dorit ca pagina de destinație să fie adaptată aplicațiilor mobile. Smartphone-urile și tabletele necesită destul de mult timp pentru mulți. Prin urmare, nu merită ignorat acest fapt.

De ce este nevoie?

O pagină de destinație axată pe un anumit public țintă, cu o acțiune clară și ușor de înțeles. Aplicație, apel, comandă, descărcare — o acțiune specifică care poate fi pe pagina de destinație. În centrul său, este necesară o pagină de destinație pentru a atrage un public potențial pe baza rezultatelor publicității contextuale.

Pagina de destinație se numește pagină de destinație, deoarece este tradusă din engleză. Utilizatorul de Internet "aterizează" pe pagină făcând clic pe publicitatea contextuală. Conținutul acestei pagini de vânzare ar trebui să încline vizitatorul la singura acțiune — să lase o cerere, să comande un apel, să plaseze o comandă, să descarce un fișier.

Uneori proprietarii paginilor de destinație fac cea mai stupidă greșeală. Ei încearcă să optimizeze pentru motoarele de căutare. Timp pierdut. De ce?

  • Paginile de destinație nu sunt destinate optimizării motorului de căutare. Acestea sunt accesate din publicitatea contextuală.
  • Optimizarea unui site web cu o singură pagină, conform motoarelor de căutare, nu este gravă în principiu.
  • Textele SEO obișnuite se disting printr-un volum mare și structura în sine. Există un text mic pe paginile de destinație care este structurat astfel încât să vă convingă să luați o acțiune.

Pentru cine este potrivită pagina de destinație?

Paginile de destinație sunt perfecte pentru:

  • cursuri și programe de formare;
  • companiile care operează în sectorul serviciilor;
  • comerț cu ridicata și cu amănuntul;
  • întreprinderi de producție;
  • diverse bloggeri.

Rezultatul final este că trebuie să faceți un client dintr — un vizitator pentru companii, pentru cursuri și programe - un participant, pentru bloggeri-un abonat. Dacă este necesar să creșteți vânzările de bunuri și servicii, numărul de abonați, merită să vă uitați la paginile de destinație. Aterizarea de înaltă calitate vă permite să recuperați rapid costurile creării sale, care sunt de fapt destul de mici.