webcorestudio.md

SERVICII WEB, APLICAȚII, AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE AFACERI

Ce ar trebui să fac pentru a evita greșelile înainte de a crea un site web

Site-ul poate îndeplini diferite funcții în funcție de obiectivele de afaceri. Cu toate acestea, indiferent de formatul său, indiferent dacă este un site promoțional, un magazin online sau un portal de știri pentru majoritatea mărcilor, site-ul este nucleul comunicării, precum și un depozit de informații detaliate despre utilizatori și o sursă de câștig de bani. Este important să vă gândiți la toate detaliile, structura, aspectul și funcționalitatea acestuia chiar înainte de lansare și chiar înainte de a crea un site web.

Rareori se gândește cineva la faptul că analiza web începe cu mult înainte de începerea dezvoltării site-ului web. Înainte de a începe, trebuie să faceți o mulțime de muncă, care include analiza și studiul afacerii, concurenților și nișei.

Înainte de a crea un site web, este necesar să alocați timp pentru analiza, planificarea și proiectarea sistemului care va fi responsabil pentru întreținerea site-ului web. Planul ar trebui să acopere nu numai site-ul web, ci și sistemul de materiale web responsabil cu gestionarea site-ului web, precum și infrastructura necesară pentru a asigura funcționarea sistemului.

Ce trebuie de făcut

Stabilirea obiectivelor înainte de crearea unui site web

Este necesar să se reprezinte în mod clar obiectivele, produsele finale și domeniul de aplicare al sistemului de conținut. Definiția unui site web descrie cine face ce și de ce într-un proiect și poate fi aplicată pe tot parcursul utilizării unei resurse web.

Dezvoltarea unui site web prototip folosind HTML

Înainte de a crea un document de schiță pentru sistemul de conținut, poate fi util să creați un prototip al unui site web în HTML. Prototipul trebuie să se bazeze pe schema definită în planul proiectului și pe datele colectate în documentul de analiză. Structura, schița și codul HTML al prototipului pot fi utilizate ca bază a multor elemente definite în documentul de schiță.

Analiza concurentului

Metoda de analiză a concurenților vă permite să determinați punctele forte și punctele slabe ale site-ului unui concurent înainte de a începe lucrul la prototipuri. La întâlnirea participanților la proiect, se organizează o demonstrație a site — urilor celor mai populari 4-10 concurenți pentru a înțelege modul în care sunt îndeplinite sarcinile tipice asupra lor. Apoi se discută demnitatea fiecăruia dintre concurenți și se face o scurtă propunere la sfârșitul întâlnirii.

Analiza și studiul concurenților permite:

  • aflați punctele forte și punctele slabe ale site-urilor concurente;
  • faceți o listă de întrebări care ar trebui luate în considerare la crearea site-ului dvs. web și la creșterea eficienței acestuia;
  • pentru a ajunge la o înțelegere reciprocă cu privire la aspecte importante în rândul participanților la proiect.

Această metodă vă permite să faceți o listă de funcții dorite care ar trebui să fie prezente pe site. Acești pași importanți vă vor permite să obțineți eficiență în procesul de pregătire și dezvoltare a unui site web.