webcorestudio.md

SERVICII WEB, APLICAȚII, AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE AFACERI

Întoarcerea vizitatorilor datorită eficienței campaniei publicitare

Este posibil să se tragă concluzii finale cu privire la eficacitatea unei campanii publicitare după transformarea cumpărătorilor în consumatori obișnuiți sau după întoarcerea utilizatorilor care nu au îndeplinit acțiunea țintă pentru a-și schimba statutul. Acest lucru poate explica parțial utilizarea pe scară largă a mecanismelor de remarketing și retargeting în sistemele de publicitate contextuală.

În același timp, este necesar ca fiecare grup de vizitatori să își stabilească propriile obiective ale campaniei publicitare de returnare, în funcție de rezultatul primei Interacțiuni cu site-ul:

  • cumpărători/consumatori de tranzacții finalizate;
  • descins" de la distanță " utilizatori.

Un alt motiv pentru clasificare și segmentare poate fi intervalul de timp după care se întorc la resursa de Internet. Care este baza acestui sfat al marketerilor agenției noastre? O întâlnire repetată cu site-ul poate urmări obiective diferite, care pot fi judecate indirect de timpul care a expirat de la vizita anterioară. De exemplu, dacă au trecut mai multe zile, atunci, cel mai probabil, vizitatorul a solicitat în mod repetat informații similare cu cele primite anterior. Dacă a trecut mai mult de o lună, atunci cererile s-au schimbat probabil, precum și scopul vizitei.

Mecanismul de contactare a utilizatorilor care au vizitat anterior site-ul prin capabilitățile sistemului de publicitate Google AdWords a fost numit remarketing. Un mecanism similar în cadrul funcționalității Yandex.Yandex. Direct se numește retargeting.

Segmentarea vizitatorilor site-ului și afișarea anunțurilor care diferă în conținut crește probabilitatea de a efectua o acțiune vizată la o vizită repetată. Statisticile acumulate ne permit să afirmăm cu încredere că până la 40% dintre vizitatorii atrași din context au devenit în mod repetat clienți ai companiei. Acesta este un alt argument în favoarea aplicării acestei direcții a strategiei de marketing prin implementarea secvențială a mai multor etape.

Restrângerea audienței

Capacitățile sistemelor moderne de configurare a campaniilor publicitare vă permit să împărțiți toți vizitatorii unei resurse de Internet în grupuri pe baza realizării anumitor obiective în interacțiune. O astfel de segmentare fină duce la demonstrarea unor propuneri formulate mai precis către diferite grupuri, ceea ce crește gradul de interes pentru o vizită repetată.

Utilizarea maximă a funcționalității disponibile

Un anunț de remarketing sau retargeting nu trebuie neapărat să fie conceput ca un anunț text standard. Poate fi un banner animat, o fereastră pop-up etc. în orice caz, trebuie să căutăm cea mai eficientă metodă în raport cu subiectul resursei și nișa de afaceri. Deci, proprietarul unui magazin online poate folosi un arsenal larg de instrumente de memento, în timp ce o companie care implementează un serviciu prin intermediul unui site web va atinge obiectivul mai rapid atunci când utilizează versiunea clasică a anunțului.

Control

Urmărirea, verificarea și asigurarea sunt la fel de importante aici ca atunci când înființați o companie de publicitate obișnuită. În primul rând, ar trebui să accesați propria resursă, să vizualizați mai multe pagini și apoi să urmăriți apariția anunțurilor de remarketing pe site-urile tematice. Este la fel de important să vă asigurați că bugetul este completat în contul dvs. personal și că publicitatea este pregătită pentru demonstrații.