webcorestudio.md

SERVICII WEB, APLICAȚII, AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE AFACERI

Principalele etape ale promovării căutării

Indiferent de locul în care vă promovați site-ul și în ce motor de căutare, procesul în ansamblu constă în etape care nu se schimbă. Există o serie de etape principale, care vor fi discutate în acest articol.

1) Analiza concurenților, a nișei și a site-ului în sine

Această etapă este necesară atunci când promovați un site web de orice complexitate, fie că este vorba despre un magazin online, un site web pentru cărți de vizită sau un site web corporativ. Este, de asemenea, relevant pentru promovarea cataloagelor de Internet, a portalurilor de știri, a forumurilor și a buletinelor de știri. După un studiu detaliat, se formează principala strategie SEO.

2) Formarea nucleului semantic primar

După analizarea și crearea unui plan de promovare a site-ului web, se formează un nucleu semantic în motoarele de căutare folosind diverse instrumente de colectare a interogărilor de căutare, care sunt clasificate pe grupuri și frecvență. Acest lucru este necesar pentru lucrări ulterioare pe site:

  • crearea unei structuri
  • scrierea conținutului;
  • optimizare externă;
  • analiza vizibilității site-ului.

3) Formarea structurii site-ului

Motoarele de căutare își îmbunătățesc constant algoritmii și arată cele mai relevante pagini pentru interogările utilizatorilor. Dacă tastați" laptopuri cu tastatură retroiluminată " în motorul de căutare, veți vedea paginile cele mai relevante pentru aceste interogări în primele locuri.

4) Pregătirea sarcinii pentru optimizarea internă

Această etapă este voluminoasă și include:

  • configurarea titlu, descriere, H1 și H2;
  • formarea adreselor de pagină (aducându-le la o formă "ușor de înțeles de om");
  • creșterea vitezei răspunsului serverului, încărcarea paginilor site-ului;
  • ștergerea duplicatelor;
  • instituirea multilingvismului (dacă există versiuni lingvistice);
  • optimizarea paginilor de paginare, Codul De răspuns al serverului și anteturile paginilor.

5) Organizarea legăturilor interne

Adesea, motivul clasării slabe a site-ului este problema umplerii paginilor promovate cu greutate statică. Despre ce este vorba? Este important nu doar să creați pagini de destinație, ci și să organizați legături interne, astfel încât utilizatorii și robotul de căutare să poată ajunge cu ușurință la alte pagini. În caz contrar, este posibil să nu apară în indexul motorului de căutare.

6) Optimizarea componentei informaționale a site-ului

Pentru paginile promovate ale site-ului, sunt generate texte care includ interogări cheie colectate anterior, desigur, ținând cont de cerințele actuale ale motoarelor de căutare. Principalul lucru este să acordați atenție conținutului de înaltă calitate și actualizat pe site cu elemente atractive—videoclipuri, imagini, infografice.

7) Lucrați la gradul de utilizare a site-ului

Algoritmii motoarelor de căutare iau în considerare factorii comportamentali — modul în care utilizatorul interacționează cu site-ul? Da, absolut. Adaptarea site-ului pentru Dispozitive mobile va crește semnificativ vizibilitatea site-ului în rezultatele căutării mobile, iar conversiile de pe dispozitivele mobile vor crește, de asemenea. Simplificarea navigării reduce rata de respingere. Proiectarea corectă a paginii" Despre noi " va crește încrederea vizitatorilor și a motoarelor de căutare.

8) Optimizare externă-creșterea masei de referință

Această etapă are o importanță deosebită pentru proiectele mari. Da, într-o serie de subiecte cu concurență scăzută, puteți face fără a crește masa de referință externă, dar este necesară mai ales optimizarea externă. Cu cât Site-urile tematice de înaltă calitate se referă la dvs., cu atât mai autoritar deveniți în ochii motoarelor de căutare.

Desigur, există multe nuanțe care rămân în afara domeniului de aplicare al acestui articol. De exemplu, transferul corect al site-ului la schimbarea CMS, lucrul cu versiunea mobilă. Dar aceste etape vă vor permite să înțelegeți blocul principal de lucru care trebuie făcut atunci când promovați în motoarele de căutare.