webcorestudio.md

SERVICII WEB, APLICAȚII, AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE AFACERI

Puncte controversate la crearea unui design de site

Crearea unui site web este un proces în mai multe etape și consumator de timp, care necesită construirea și executarea unui mecanism de lucru în echipă bine coordonat, claritate, claritate și încredere. În același timp, clientul este, de asemenea, membru al echipei în anumite etape. S-ar părea că termenii de referință discutați și aprobați conțin toate punctele pe care designerul web le va lua în considerare la crearea unui site web. Cu toate acestea, momentele tensionate pot apărea adesea în interacțiunea dintre client și contractant. Ce sunt?

Lipsa de specificații tehnice clar

Cea mai frecventă problemă pare să fie că clientul are nevoie de un site web frumos, dar în afară de logo-ul companiei sale, el nu poate oferi nimic designerului ca date sursă. Și chiar conceptul de "site frumos" este destul de introductiv. Înțelegerea frumuseții de către designer și client poate fi radical diferită.

Soluția la această problemă este posibilă atunci când se formează un dialog constructiv, în timpul căruia designerul web și clientul ajung la un consens.

Această discuție constructivă ar trebui să ne permită să găsim răspunsuri clare la următoarele întrebări:

  • Care sunt specificul activităților companiei?
  • Care sunt principalele caracteristici ale produselor și serviciilor oferite?
  • Care este identitatea corporativă a companiei?
  • Cum vede clientul structura și funcționalitatea site-ului?

Pe baza datelor colectate, se elaborează o sarcină tehnică, pe care clientul trebuie să o aprobe ulterior.

Cerințe spontane pentru efectuarea modificărilor

Pe baza TOR aprobat pentru crearea site-ului și a analizei sale aprofundate, se creează un aspect de proiectare sau un prototip al viitorului site, permițând clientului să obțină o reprezentare vizuală a ceea ce ar trebui să se dovedească în cele din urmă. Prototipul este, de asemenea, aprobat după discuții și ajustări.

Apoi, aspectul site-ului este transmis proiectanților de aspect pentru lucru. Contractantul acționează în conformitate cu sarcina tehnică și în cadrul contractului încheiat. Efectuarea de modificări adecvate este, desigur, posibilă. Cu toate acestea, dacă modificările contravin obiectivelor și obiectivelor inițiale, aceasta va implica costuri suplimentare de timp și efort, care trebuie plătite separat.

Clientul nu ascultă designerul

Un designer web poate fi numit meritat un specialist cu mai multe profiluri care înțelege nu numai crearea unui design atractiv ("frumusețe"), ci și probleme de marketing pe Internet, promovare și psihologie. Designul Web este dezvoltat ținând cont de un număr mare de factori, astfel încât să obțină cele mai eficiente rezultate.

Principalele sarcini care trebuie implementate:

  • designul ar trebui să poată rapid, în câteva secunde, să intereseze și să rețină vizitatorul, să fie convenabil, util și atractiv;
  • designul ar trebui să sublinieze stilul și imaginea companiei, să crească loialitatea utilizatorilor și nivelul lor de încredere.

Structura site-ului și designul acestuia sunt dezvoltate pe baza datelor companiei și a altor date obținute în timpul pregătirii TOR. Pe baza acestora, este selectat aranjamentul optim al blocurilor, designul culorilor, meniul, navigarea. Toate acestea se fac cu singurul scop de a obține acțiunile necesare pe site de la vizitator: aspectul psihologic este declanșat.

Ceea ce este "la modă, luminos, popular" nu este întotdeauna potrivit. Clientul nu trebuie să uite că utilizatorul rețelei, un potențial client, are o alegere uriașă. Prin urmare, resursa creată ar trebui să acționeze la un nivel subconștient, să se "agațe" și să iasă în evidență de un număr mare de resurse similare.