webcorestudio.md

SERVICII WEB, APLICAȚII, AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE AFACERI

SEO: ficțiune sau realitate

Doar o echipă experimentată de specialiști poate face SEO și poate obține rezultate. Ce este SEO? Ficțiune sau realitate? Vorbind despre SEO, este demn de remarcat faptul că, din cauza ignoranței sau neînțelegerii până la sfârșitul esenței acestui proces, au apărut o mulțime de mituri interesante.

SEO mitul magiei voodoo

Specialiștii neexperimentați care au luat bani și au adus rezultate nesatisfăcătoare iubesc acest mit că SEO este magie voodoo. Astfel, ei încearcă să justifice lipsa rezultatelor din promovarea motorului de căutare.

Mitul SEO despre inutilitatea vitezei

Mai recent, reprezentanții Google au confirmat că viteza de descărcare joacă un rol important numai atunci când toți ceilalți factori sunt aceiași pentru dvs. și concurenții dvs. Dar, în același timp, că site-ul este creat pentru oameni, este clar că este extrem de important să se încarce rapid.

Mitul că SEO pe cont propriu este mai ieftin

Munca independentă privind promovarea motorului de căutare a site-ului nu este diferită de orice altă lucrare care necesită anumite calificări. Aceasta este opinia numai a celor care nu au fost încă nevoiți să comande SEO și să plătească din nou din cauza "Minunilor incomprehensibile" care s-au întâmplat cu site-ul.

Mitul SEO despre public

Publicul atras de căutare este mai rău decât din alte surse — adevărat, dar invers. Publicul din motoarele de căutare este utilizatorii care introduc în bara de căutare exact produsul sau serviciul de care au nevoie. Prin urmare, publicul de la PS Este cea mai înaltă calitate în comparație cu toate celelalte.

Mitul optimizării site-ului web în procesul de creare

Practic, acest lucru nu se întâmplă niciodată. Dacă acest lucru nu este specificat în contract, atunci nimeni nu va optimiza site-ul pentru dvs. în procesul de creare a acestuia.

Mitul SEO despre cuvinte cheie

Cuvintele cheie sunt tot ce trebuie să vă gândiți. Nu e deloc așa. Pe vremuri, era posibil să completați textul fără sens cu cuvintele cheie potrivite, să înșelați motorul de căutare și să avansați în ieșire. Acum, conținutul ar trebui să fie interesant, util și unic, nu motoarele de căutare, dar oamenii obișnuiți cumpără bunuri și servicii.

Mitul SEO că site-ul nu trebuie actualizat

Motoarele de căutare au început să acorde o atenție deosebită relevanței conținutului. Dacă articolele dvs. nu sunt actualizate, optimizate, atunci roboții de căutare vă vor vizita site-ul mai rar. Cu cât sunt mai multe corecții și completări pe site, cu atât mai bine pentru motoarele de căutare.

Dacă site-ul dvs. nu este încă în top, atunci ar trebui să vă gândiți la ce studio ar trebui să i se încredințeze SEO. Pentru a nu sări constant de la un studio la altul, există o serie de criterii care vă vor ajuta să decideți asupra unei companii care vă poate oferi rezultatele de care aveți nevoie.