webcorestudio.md

SERVICII WEB, APLICAȚII, AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE AFACERI

Youtube a introdus noi formate de publicitate

Videoclipul joacă un rol important în campaniile publicitare și oferă oportunități excelente pentru marketing pentru a fi creativi. Cu acest instrument, puteți construi comunicare și atrage vizitatori. Realizând importanța videoclipului în fiecare etapă a pâlniei de vânzări, Youtube a introdus noi formate de publicitate care combină noi oportunități creative pentru desfășurarea unei campanii publicitare.

În curând, publicitatea video pe YouTube va deveni mai practică. Un set de extensii — similare sunt prezente în contextul căutării Google — vă va permite să furnizați conținut cu informații utile care vor încuraja utilizatorii să ia măsuri. Acum, agenții de publicitate pot adăuga adrese și formulare de abonament la anunțurile TrueView In-Stream (prin e-mail sau număr de telefon). Acum YouTube testează extensii care încurajează utilizatorii să finalizeze prima etapă a pâlniei de vânzări — de exemplu, pentru a ridica un spectacol de film convenabil, a descărca o aplicație sau a rezerva o călătorie.

Vodafone, 20th Century Fox, Headspace și Maybelline încearcă deja noi funcții pentru a adăuga relevanță anunțurilor video mobile și pentru a influența valorile necesare. Deci, Vodafone a reușit să crească memorabilitatea publicității și a CTR-ului, spune Vishal Sharma, care este responsabil pentru direcția publicitară a YouTube.

Au apărut noi valori de ridicare a mărcii

Google continuă să dezvolte extensii de ridicare a mărcii, astfel încât să fie posibilă evaluarea rezultatelor în mod continuu, iar acum a devenit mai ușor să măsurați și să influențați prima și ultima etapă a pâlniei de vânzări. În curând va fi posibil să planificați și să vizualizați cercetarea brand Lift direct în Google AdWords sau Display & Video 360. În plus, Google a început să livreze în mod regulat rapoarte de ridicare a mărcii pe tot parcursul campaniei, astfel încât agentul de publicitate să poată evalua impactul asupra percepției spectatorilor în timp aproape real.

Există două valori noi: utilizatori atrași (utilizatori ridicați) și costul utilizatorului atras (cost-per-ridicat-utilizator). Primul indicator reflectă numărul aproximativ de utilizatori care au participat la un sondaj prin sondaj care și-au schimbat opinia despre marcă după vizualizarea anunțului. Se calculează ca diferența dintre numărul de răspunsuri pozitive de la potențialii clienți care au văzut anunțul și de la cei care nu l-au văzut. De exemplu, vizualizarea anunțurilor poate crește dorința lor de a cumpăra produse de marcă, precum și poate duce la o creștere a recunoașterii sau memorabilității anunțurilor.

Prețul pe utilizator atras este taxa medie pentru afișarea anunțurilor către un utilizator care, după vizualizarea acestora, este gata să aleagă o anumită marcă. La calcularea acestei valori, costul total al campaniei este împărțit la numărul de utilizatori atrași. Acest indicator vă permite să determinați cât de mult va trebui să plătească agentul de publicitate pentru a influența disponibilitatea utilizatorului de a cumpăra, conștientizarea mărcii și memorabilitatea publicității.